مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: تمام تیم‌های آسیایی مشغول برنامه ریزی، سرمایه گذاری و پیشرفت هستند.

فرشاد بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران در آستانه بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا بیان کرد: حدود ۱۰ ماه است که کارمان را شروع کرده و اردو‌های مختلفی را پشت سر گذاشته ایم. اکنون تیم تکمیل شده است و برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به میزبانی تهران آماده هستیم.

او درباره نپال، قرقیزستان و امارات حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: کارمان آسان نیست، اما انتظار صعود از این گروه بی جا نیست چراکه ایران در صدر رنکینگ آسیا قرار دارد و همه مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن شرایط لازم تلاش کرده اند. کادرفنی تیم ملی جوانان و سیروس پورموسوی هم تلاش دارد تیم ملی جوانان با سربلندی راهی مرحله نهایی رقابت‌های جوانان آسیا شود.


بیشتر بخوانید: هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است/ به اهداف خود در بازی با استقلال رسیدیم


مربی دروازه بان‌های تیم ملی فوتبال جوانان ایران تصریح کرد: فوتبال در تمام کشور‌ها پیشرفت کرده اند. بازی با تیم جوانان اندونزی به ما درس بزرگی داد که تیم‌ها در فوتبال آسیا مشغول برنامه ریزی، سرمایه گذاری و پیشرفت هستند. هیچ دیداری آسان نیست و باید کیفیت خودمان را افزایش بدهیم. انشالله نتایج خوبی در این رقابت‌ها بگیریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال جوانان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار