مهم‌ترین حوادث امروز هفتم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزهفتم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲ میلیون دلار تقلبی قبل از توزیع در بازار

سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی دلار‌های تقلبی تولید و قصد توزیع آن‌ها را دارند، بلافاصله یک گروه مجرب از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

او افزود: تیمی از کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی ۲۰ هزار عدد ۱۰۰ دلاری تقلبی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اقدام به موقع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس اصفهان از ورود این دلار‌ها به بازار و اختلال در سیستم اقتصادی کشور پیشگیری کرد، بیان داشت: در این عملیات ۳ مفسد اقتصادی نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کرده که ان شاءالله این پلیس با تمام توان از وقوع جرایم اقتصادی پیشگیری می‌کند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع موضوع‌های مشکوک می‌تواند نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم داشته باشد.
 

جاساز ۶۲ کیلو تریاک زیر جعبه‌های انار

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهربا اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حمل و جابه جایی محموله مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه یک کامیونت ایسوزو شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن مقدار ۶۲ کیلو تریاک که زیر جعبه‌های انار جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ بساطی ادامه داد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و نیروی انتظامی اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

توقیف کامیون کشنده رنو با محموله ۲۰ میلیاردی پارچه قاچاق

سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان شهرضااظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" به یک کامیون کشنده رنو کانتینردار مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بارنامه خودرو ذکر شده بود که این خودرو حامل بار قانونی کاغذ می‌باشد بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده فقط ردیف اول کاغذ بود و در ردیف‌های بعدی ۱۴ تن انواع پارچه خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه کامیون و محموله توقیف شدند و راننده نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کاظم زاد افزود:کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

کشف انبار لوازم الکترونیکی قاچاق در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری لوازم الکترونیکی خارجی قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۴۴۶ دستگاه مانیتور LED در سایز‌های مختلف، ۹۸ دستگاه هارد کامپیوتر، ۶۱ دستگاه سه تاپ باکس خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بودند کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ ترکیان از تشدید طرح نظارت و کنترل انبار‌های سطح استان در راستای برخورد با افراد متخلف خبر داد و گفت: انباردار‌ها نسبت به نگهداری کالا در انبار خود مسئولیت دارند و در صورتی که از انبار آن‌ها کالای قاچاق کشف شود بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.