فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۵۷ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان‌های ایرانشهر و سراوان خبر داد.

کشف ۲ تن و ۳۵۷ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب شرق کشورسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان‌های "ایرانشهر" و "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند حرفه‌ای مسلح قاچاق را که قصد قاچاق عمده مواد مخدر از این شهرستان‌ها به استان‌های همجوار را داشتند شناسایی کردند. 

او  افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصدمداوم و نامحسوس تحرکات اعضای این باند مسلح، روز گذشته یک تیم از این قاچاقچیان را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس قصد جابجایی مواد را داشتند شناسایی و با آن‌ها درگیر شدند.

مأموران خودرو‌های قاچاقچیان را که قصد فرار داشتند متوقف و با واکنش سریع ۲ نفر از آن‌ها را نیز دستگیر کردند.

این مقام مسئول ابراز داشت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۵۴۰ کیلو و ۳۲۹ گرم تریاک، ۲۹۰ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش، ۱۰۵ کیلو ۳۵۰ گرم شیشه و ۱۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و ۸ تیغه خشاب حاوی ۲۳۵ فشنگ جنگی کشف شد.

در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس، یک تیم دیگر از این قاچاقچیان را با مقادیر قابل توجهی مواد افیونی در محدوده یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر در تردد بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی دراستان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو قاچاقچیان مقدار یک تن و ۴۰۸ کیلو و ۵۹۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که ۹۰۰ کیلوگرم آن توسط قاچاقچیان به آتش کشیده شده بود کشف شد.

سردار قنبری در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سودگران مرگ تأکید کرد و از شهروندان خواست کلیه اخبار و اطلاعات خود را دراین خصوص با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار