مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۱۰۷ هزار و ۴۲۹ حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه توزیع شده است.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک توسط این اداره کل طی ۲۰۵ مرحله انجام شده است، گفت : بیشترین میزان لاستیک توزیع شده به ماشین‌های تریلر با شمار ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه اختصاص یافته است.

این مسئول گفت: طی این مدت ۱۸ هزار و ۷۶۲ حلقه لاستیک میان رانندگان خودرو‌های سواری، دو هزار و ۱۴۴حلقه لاستیک میان رانندگان مینی بوس و وانت و دو هزار و ۵۰۶ حلقه لاستیک میان رانندگان وانت و کامیونت توزیع شده است.

او گفت: همچنین یک هزار و ۹۷۶ حلقه لاستیک به ماشین خاور و یک هزار و ۱۲۴ حلقه لاستیک به کامیونت نیمه سنگین اختصاص یافت.

کرمی از توزیع ۴۶۴ حلقه لاستیک به کامیونت خبر داد و گفت: همچنین برای نوعی از تریلر ۲۲۴ حلقه لاستیک و برای نوع دیگری ۷۳۴ لاستیک اختصاص یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از توزیع ۱۰۶ حلقه لاستیک برای نوعی از کامیون، ۳۶ حلقه برای نوع دیگری و ۳۰ هزار و ۱۸۷ حلقه لاستیک برای نوع دیگری از کامیون خبر داد.

این مسئول گفت: همچنین ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه لاستیک برای نوعی از تریلر و ۱۳ هزار و ۲۷۱ لاستیک برای نوع دیگری از تریلر اختصاص یافت .

 

 

انتهای پیام/د

۱۰۷ هزار و ۴۲۹ حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی توزیع شد

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.