سردار نظری مطرح کرد؛

لزوم توجه رسانه‌ها به حاشیه‌ شهر مشهد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مسائل اساسی مانند وضعیت اقتصادی باید همیشه زیر ذره‌بین رسانه‌ها باشد، توجه به حاشیه‌شهر مشهد از طرف رسانه‌ها را ضروری است.

لزوم توجه رسانه‌ها به حاشیه‌ شهر مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دیدار با مدیران رسانه‌های خراسان رضوی در مشهد گفت: دور هم جمع شدن و همکاری رسانه‌های خراسان رضوی یک نماد است چرا که بر سر دغدغه‌های جمهوری اسلامی یک الگوی همکاری میان آن‌ها شکل گرفته است و من از شکل‌دهی این الگو تشکر می‌کنم.

او تصریح کرد: در حوزه اقدامات بازدارنده هم می‌توان با نگاه به آینده برخی آسیب‌ها را پیش‌بینی کرد و با توجه به رسانه‌ها از چنین آسیب‌هایی پیشگیری کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ضمن اشاره به مأموریت‌های رسانه‌ها، گفت: بررسی‌های دقیق‌تر و رسیدن به تحلیل‌هایی که می‌تواند اصلاح‌گر یا انذار دهنده باشد می‌تواند یکی از مأموریت‌های جمعی رسانه‌ها باشد.
 

کنگره ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

 

سردار نظری هویت مشهد را هویت امام رضایی خواند و افزود: اولین کنگره شهدای استان سال ۸۸ برگزار شد و کنگره دوم ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۰ باید کار‌ها و محصولات سازماندهی شوند، تصریح کرد: ۱۸ کمیته تخصصی در این زمینه تشکیل و کار‌ها از مهرماه ۹۸ آغاز می‌شود.

سردار نظری ادامه داد: چهار شهرستان همچون نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و کاشمر کنگره شهرستانی‌شان را به صورت ملی برگزار می‌کنند و بقیه شهرستان‌ها هم کنگره را برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) توجه رسانه‌ها به این مسأله را مهم دانست و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تقسیم کار با توجه به بازه زمانی دو ساله، حال و هوای کنگره را ایجاد کنند تا در اجلاسیه نهایی فضای شهدایی داشته باشیم و مردم را نقش بدهیم.


برنامه‌سازی برای شهدا نباید به ایام خاصی از سال محدود شود


محسن نصرپور مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: استان ما در حوزه ایثار و شهادت پیشرو است و باید آثار فرهنگی و هنری ماندگاری تولید شود.

او با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس در قالب هنر کمکی موثر به ماندگاری بیشتر آن‌ها می کند، تصریح کرد: برنامه‌سازی برای شهدا نباید به ایام خاصی از سال محدود شود.

مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: نباید ارج‌گذاری به مقام شهدا به نواحی خاصی از استان محدود شود و در مناطق کوچک‌تر نیز می‌توان با توجه رسانه‌ای به تبیین ارزشمندی مقام شهدا پرداخت.

نصرپور با تاکید بر اینکه نباید از شهدای اقلیت‌ها غفلت کرد، ادامه داد: باید همه اقشار در این کنگره مورد توجه قرار گیرند.

او انعکاس حضور همه اقشار مردم به‌خصوص نسل جوان توسط همه رسانه‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: قطعا با این کار قدم‌های بزرگی برداشته می‌شود.

مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: تبلیغ غیرمستقیم در تولیدات رسانه‌ای اقدامات موثری را رقم می‌زند.

انتهای پیام// ز.م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار