نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان امروز در در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: سفارتخانه‌های آمریکا در کشور‌های مختلف لانه‌های جاسوسی، و مراکز فساد و فتنه هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زاهدان با گرامیداشت روز دانش‌آموز و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا اظهار داشت: به برکت انقلاب فضای اجرای احکام اسلامی در ایران فراهم و کشور ما سردمدار مبارزه با استکبار جهانی شد.

او ادامه داد: امام خمینی (ره) در حکومت رژیم پهلوی علیه این رژیم قیام کردند و انقلاب پیروز شد، اما آمریکا دست از توطئه‌های خود برنداشت و سفارتش در کشور را به مکانی برای جاسوسی تبدیل کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از راه‌های تحصیل تقوی، حاکمیت فرهنگ اسلامی بر جامعه است، فرهنگ عمومی فرهنگ عقلی است که دارای اهمیت ویژه‌ای است.

جت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: براساس فرهنگ، می‌توان یک جامعه را قضاوت کرد که آن جامعه چه مقدار با ارزش‌ها همخوانی دارد.

وی افزود: برای رسیدگی به مسائل فرهنگی شورای فرهنگ عمومی در سیستان و بلوچستان به صورت اداری و سازمانی تصویب شده است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: وظیفه همه مردم و مسئولان است که تلاش کنند فرهنگ اسلامی در جامعه حاکمیت پیدا کند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مردم ما مردم مسلمان و انقلابی هستند، اما باید بدانیم شاخصه فرهنگ ما تا چه مقدار بر اساس شریعت و اسلام در زندگی فردی و اجتماعی مطابقت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: این فرهنگ اسلامی است که در برابر زیاده خواهی و ظلم استکبار جهانی مقاومت و از مردم مظلوم حمایت می‌کند.

اوادامه داد: فرهنگ اسلامی همواره باید در جامعه حاکمیت داشته باشد، فرهنگ اسلامی رمز پیروزی ماست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: مردم در یک جامعه اسلامی باید هم خودشان اهل ایمان باشند و هم یکدیگر را به عمل به حق، پایداری و پایبندی به احکام اسلامی توصیه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از شاخص‌های سنجش تقوی افراد جامعه اسراف یا پرهیز از اسراف است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان خوار و بار کشاورزی سازمان ملل متحد، ایران بیشترین ضایعات موادغذایی را دارد یعنی میزان ضایعات مواد غذایی ایران مساوی با ضایعات موادغذایی ۱۰ کشور اروپایی است.

انتهای پیام/گ

خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار