شرکت Blizzard Entertainment در مراسم Blizzcon از نسخه جدید بازی Diablo رونمایی کرد و اعلام کرد که این بازی در ادامه نسخه قبلی آن ساخته شده است.

هنگامی که چهارمین فرزند متولد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم Blizzcon  همواره مهم‌ترین مراسم برای شرکت پرطرفدار Blizzard Entertainment بوده و این شرکت بازی‌سازی بزرگ همیشه با عناوین جدید خود که در این مراسم معرفی می‌کند، باعث شگفت‌زدگی همه‌ طرفداران این شرکت می‌شود؛ مراسم امسال این شرکت هم چند روز پیش برگزار شد که  نسخه‌های جدید عناوین محبوب این شرکت مثل Overwatch 2  و نسخه جدید Warcraft در این مراسم معرفی شدند.

اما شرکت Blizzard Entertainment در مراسم امسال خود نسخه جدیدی از یکی از مجموعه‌های بسیار بزرگ خود یعنی مجموعه Diablo را معرفی کرد که تریلر و ویدیو سینماتیک این بازی باعث شگفت زده شدن بسیاری از گیمرهای حاضر در این مراسم شد. هفت سال از عرضه آخرین نسخه بازی Diablo می‌گذرد که در این هفت سال شرکت سازنده هیچ حرفی درباره نسخه جدید این بازی نزده بود و تقریبا گیمرها از ساخت نسخه جدید این بازی نا امید شده بودند که ناگهان در مراسم Blizzcon  نسخه جدید این بازی رونمایی شد.

هنگامی که چهارمین فرزند شیطان متولد شد

بر اساس آنچه که در تریلر و ویدیو سینماتیک این بازی نمایش داده شد، گیمرها در بازی Diablo 4 باید شاهد بازگشت Lilith دختر شخصیت Mephisto باشند که این بار، این شخصیت با کشته شدن و استفاده از خون سه شخصیت اصلی در بازی وارد دنیا شده است. نقشه این بازی جهان باز دارای پنج منطقه و چرخه شب و روز غیر خطی است یعنی در برخی مناطق بازی شب و در منطقه‌ای دیگر روز است.


بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modren Warfare، پرفروش‌ترین عنوان انگلستان


شرکت سازنده بازی در این مراسم تاریخ عرضه هیچ کدام از عناوین خود را اعلام نکرده است که عنوان Diablo 4 نیز در این مورد از سایر بازی‌ها تبعیت کرده است و هیچ تاریخی از عرضه آن توسط شرکت Blizzard Entertainment اعلام نشد؛ همچنین شرکت سازنده ظاهرا هنوز مراحل ساخت این بازی را تمام نکرده است و این بازی قطعا به زودی وارد بازار نخواهد شد. شرکت Blizzard Entertainment پلتفرم‌‎های این بازی را نیز کنسول‌های PS4، Xbox One و کامپیوتر معرفی کرده است.

انتهای پیام/

بازی Diablo 4 معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار