شاخص بورس اوراق بهادار تهران در دوازدهمین روز از آبان، با ریزش ۵۴۲.۱۳ واحدی به پله ۳۰۸ هزار و ۱۸۸ واحدی رسید.

بورسبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در دوازدهمین روز از آبان، با ریزش ۵۴۲.۱۳ واحدی به پله ۳۰۸ هزار و ۱۸۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۹۴ میلیون سهم طی ۷۱ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس به پله ۳۶۹۱.۵۳ واحدی رسید


نماد‌های پر بیننده امروز شتران، رمپنا، وبملت، مبین، پارس و اخابر با روند نزولی و پاکشو با روند صعودیکار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۲۸.۴۴ واحدی به پله ۳ هزار و ۸۸۸ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۷۶ میلیون سهم طی ۴۹ هزار نوبت معاملاتی است.
 
 
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات در دوازدهمین روز آبان ماه با رشد ۲۳۰ واحدی به پله ۳۰۸ هزار و ۹۶۰ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۵۱۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۴ میلیون و ۴۶ هزار و ۲۶۳ ریال در بیش از ۳۸۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۶۱ واحد، شاخص بازار اول ۱۶۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۸۲۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۰۰۸ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۶۷۴ واحد و شاخص بازار دوم ۴۷۱ واحد رشد را تجربه کرد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۲ واحدی به پله ۳ هزار و ۹۱۴ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۵۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۷ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۷۷ ریال در بیش ۲۱۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار