فرماندار سنقر و کلیایی از پیگیری جهت احداث پست ۶۳ کیلو ولتی در خط انتقال برق بخش کلیایی خبر داد.

احداث پست ۶۳ کیلو ولتی در سنقربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندار سنقر و کلیایی از پیگیری جهت احداث پست ۶۳ کیلو ولتی در خط انتقال برق بخش کلیایی خبر داد.

معصومی زاده قطعی برق در این منطقه را ناشی از طولانی بودن خطوط انتقال برق دانست و افزود:مسیر خطوط انتقال برق منطقه کلیایی به 290کیلومتر میرسد همچنین به علت فرسودگی این خطوط قطعی های مکرر اتفاق می افتد که موجب خسارت های زیادی گردیده است.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت:احداث این پست در مسیر شهرسطر و یا مسیرخط انتقال 290کیلومتری در این منطقه مشکل قطی برق در آینده حل خواهد شد.

فرماندار سنقروکلیایی در دیدار با دانش آموزان بسیجی شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به نتایج کنکور در سال جاری تاکید کرد :باتوجه به آمار ارائه شده از سوی سازمان سنجش رتبه های قبولی دانشگاه های سراسری بیشتر از استان تهران و تعدادی از استان ها از جمله شیراز،تبریز ،اصفهان ،خراسان رضوی بود که آمار قبولی ها نشان میدهد از لحاظ جغرافیایی بیشتر تمرکز امکانات آموزشی در این استان ها در نظر گرفته شده است البته در شهرستان سنقروکلیایی موفقیت های خوبی کسب شده ولی باز هم نیاز است مسئولان و هم دانش آموزان تلاش بیشتری داشته باشند.

محمد ناصر معصومی زاده همچنین لازمه پیشرفت شهرستان را استفاده از ایده های نو و بهره گیری از استارت آپ ها دانست و افزود: به چالش کشاندن مسئولان شهرستان و انتقادات سازنده یکی از راه کارهای پیشرفت و کسب ایده های جدید می باشد که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای  پیام/ز



لازمه پیشرفت شهرستان  سنقر استفاده از ایده های نو و بهره گیری از استارت آپ ها است 

برچسب ها: برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.