مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع همکاران معاونت خبر عنوان کرد: خبر جایگاه مهمی در روند رشد و بالندگی استان دارد.

خبر جایگاه مهمی در روند رشد و بالندگی استان داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع همکاران معاونت اطلاعات و اخبار مرکز با تاکید بر اهمیت و جایگاه خبر گفت: اطلاع رسانی صحیح و آگاه سازی بهنگام عامل رشد و بالندگی جامعه است و اگر به موقع و به شکل صحیح در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد نتایج قابل توجه و مثبتی در پی خواهد داشت.

 لطیفی با تصریح اینکه امروز جامعه ما بر اساس اطلاعات و رساندن اطلاعات حرکت می‌کند، افزود: هر جامعه‌ای که زودتر از خبر‌ها و اطلاعات علمی روز آگاه شود، موفق‌تر است.

رئیس رسانه استانی با تاکید بر رعایت استاندار‌های تعریف شده در حوزه‌های فنی و محتوایی، رسانه را به عنوان واسطه بین مردم و واقعیت‌هادانست و اضافه کرد: انتشار خبر رویدادها، رخداد‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید با رعایت اصل امانت‌داری، عدالت و بالاترین کیفیت فنی، که حق مخاطبان است صورت گیرد.

او رعایت اصول گویش و همچنین ساختار صحیح در زبان‌های مورد استفاده در بخش‌های خبری مرکز، توجه و پیگیری به مطالبات برحق مردم، تاکید بر موثر بودن خبر در حصول نتایج مثبت و برنامه ریزی جهت تحول در بخش اخبار شهرستان‌ها را اموری ضروری جهت ارتقاء کیفیت و افزایش اعتماد عمومی به رسانه استانی دانست.

لطیفی با یادآوری انتخابات اسفندماه، راه برد کلان رسانه ملی را فراهم‌سازی زمینه‌های حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح بیان کرد و گفت: همواره رعایت اصل بی طرفی و عدالت رسانه‌ای، اصلی‌ترین سیاست رسانه ملی در انتخابات است و باید دقت مضاعفی تهیه گزارش‌های خبری بعمل آید.

در ادامه این نشست معاون، مدیران و همکاران بخش‌های مختلف معاونت اطلاعات و اخبار مرکز به بیان نظرات، پیشنهادات، مسائل و مشکلات پرداختند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و همکاران معاونت اطلاعات و اخبار مرکز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.