عضو شورای شهر تهران خواستار تأمین منابع مالی پایدار برای سازمان آتش نشانی جهت تأمین تجهیزات به روز شد.

خبرنگار: کاظمی‌/فراهانی خواستار تأمین منابع مالی پایدار برای آتش نشانی شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای شهر گفت: اجرای مصوبات شورای شهر تهران از مهم‌ترین تکالیف لازم الاجرا برای تمام سطوح اجرایی در واحد‌های شهرداری است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهکار‌های ارتقای کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران، گفت: متأسفانه هنوز شاهد عدم اجرای ماده ۲ این مصوبه هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت ایمنی در برابر حوادث و ضرورت تأمین تجهیزات افزود: تأسف بار است که علی رغم گذشت ۳ سال از تصویب این مصوبه، تاکنون اجرایی نشده است.

فراهانی خاطرنشان کرد: بر اساس تکلیف شورا، شهرداری باید از ابتدای سال ۹۶ بقای خدمات ایمنی را محاسبه و از همه واحد‌های غیرمسکونی و ساختمان‌های مسکونی ۱۲ طبقه و بیشتر موجود وصول کرده و تمام آن را در اختیار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قرار دهد تا در قالب بودجه سرمایه‌ای سازمان مذکور در جهت به روزرسانی تجهیزات هزینه شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت برخورداری آتش نشانان از تجهیزات روز گفت: این امر موجب می‌شود که آتش نشانان در حین امدادرسانی بهتر عمل کنند.


بیشتر بخوانید: خودرو‌های آتش نشانی دارای مسیر اختصاصی می‌شوند


وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و انتظار دارم ضمن اجرای مصوبه در بودجه سال ۹۹ منابع ناشی از اخذ بهای خدمات ایمنی را در بودجه سازمان آتش نشانی پیش بینی کند.

انتهای پیام/

تأکید عضو شورای شهر تهران بر ضرورت برخورداری آتش نشانان از تجهیزات روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.