اعضای شورای شهر تهران با ۱۰ رأی موافق به استرداد لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران رأی مثبت دادند.

استرداد لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه شهرداری تهران درباره سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (فرهنگی و اجتماعی) در دستور کار یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه‌شنبه (۱۴ آبان ماه) برگزار شد، قرار گرفت.

بررسی این لایحه با حواشی و اختلاف نظر‌های بسیاری در بین اعضای شورای شهر تهران همراه بود، زیرا این لایحه پس از دو سال مجدد در صحن شورا مطرح شده بود.

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در بررسی این دستور، گفت: پیشنهاد من استرداد این لایحه به کمیسیون تخصصی است، زیرا باید بپذیریم که تهران افراد آسیب‌پذیر زیادی دارد که مدیریت شهری توانایی خدمت‌رسانی به همه آن‌ها را ندارد و باید به این نکته توجه کنیم که اگر موضوع اشتغال که امری کشوری است حل شود، می‌توان بسیاری از آسیب‌ها را برطرف کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: ما در پایتخت آسیب‌های اجتماعی گسترده‌ای داریم که به طور حتم مدیریت شهری نمی‌تواند تمام آن را حل کند و اعتقاد من این است که اعضای شورای شهر نباید در رو در بایستی گیر کنند و من از آقای حق شناس می‌خواهم که با برگشت لایحه به کمیسیون تخصصی مجدد آن را بررسی کنند.


بیشتر بخوانید: انتقاد مسجد جامعی از کمبود شدید سرانه‌های آموزشی در منطقه ۲۲


در ادامه حجت نظری در واکنش به پیشنهاد استرداد لایحه به کمیسیون تخصصی، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در هر مرحله تلاش کرده بودجه فرهنگی را کم کند و من باید این موضوع را واکاوی کنم، زیرا بعد از گذشت یک ماه از ارجاع لایحه ما نظر تخصصی خود را در کمیسیون اعلام کردیم.

پس از اظهار نظر حجت نظری، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در سخنانی، گفت: اعتقاد من این است که اعضای شورای شهر تهران نظر دهند و ما در نشست‌های تخصصی اصلاحات مورد نظر را انجام دهیم و اعتقاد من این است با این روش زمان کمتری را صرف اصلاح لایحه خواهیم کرد.

در ادامه مرتضی الویری دیگر عضو شورای شهر تهران پیشنهاد استمهال (مهلت دادن) یک ماهه لایحه را مطرح کرد و پس از آن پیشنهاد او در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای شورای شهر با ۱۰ رأی موافق به استرداد لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران و استمهال یک ماهه برای بررسی آن رأی دادند.

انتهای پیام/

بررسی لایحه شهرداری درباره سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار