در جریان صحن علنی امروز استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مجلس برای حضور به عنوان سفیر در روسیه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در جریان رأی گیری نمایندگان درباره توضیح حجتی وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوال مرادی پیرامون صید‌های قاچاق اخیر در بندرعباس، مصری نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت خطاب به کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با خنده اعلام کرد؛ آقای سفیر بروید و رأیتان را بدهید.

استعفای «کاظم جلالی» از نمایندگی مجلس/ مصری: آقای سفیر رأیتان را بدهید!

در این بین کاظم جلالی دوان دوان به سمت کرسی خود حرکت کرد تا رأی خود را نسبت به اظهارات حجتی ثبت کند.

برای اولین بار باشگاه خبرنگاران جوان حدود چند ماه پیش در گفت‌وگو با یکی از منابع آگاه اعلام کرد که وزارت امور خارجه کاظم جلالی را به عنوان سفیر ایران در روسیه انتخاب کرده و قرار است سنایی بعد از اتمام دوره مأموریت خود به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: خبر درگیری ام با ظریف «فیک» است/ اصلا وزیر خارجه را در سال جدید ندیدم 

اما در حالی که تمامی مسائل بر طبق همین موضوع پیش می‌رفت بار دیگر اعلام شد که سنایی برای حضور در روسیه به عنوان سفیر انتخاب شده که حتی همان زمان موضوع بحث کاظم جلالی با ظریف وزیر امور خارجه در صحن مجلس هم در رسانه‌ها مطرح شد که برخی این بحث را به همین موضوع ربط دادند.

بار دیگر حدود کمتر از یک ماه پیش یکی از رسانه‌های اصولگرا خبری را درباره سفیر شدن کاظم جلالی در روسیه منتشر کرد و اظهارات امروز مصری در خطاب به جلالی نشان می‌دهد که به زودی این نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس باید با رأی مثبت نمایندگان جایگاه خود را ترک گفته و به روسیه عزیمت کند تا به عنوان سفیر در این کشور مأموریت خود را بگذراند.

استعفای «کاظم جلالی» از نمایندگی مجلس/ مصری: آقای سفیر رأیتان را بدهید!

بعد از اظهارات مصری خبر استعفای جلالی در صحن مجلس اعلام شد.

نایب رئیس مجلس گفت: استعفای کاظم جلالی نماینده تهران به دلیل اینکه ایشان قرار است در سنگر دیگری خدمت کنند اعلام وصول می‌شود. این موضوع هفته آینده در صحن مجلس رای گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار