نشست خبری سرمربیان حاضر در رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا/ غیبت سرمربی نپال

نشست مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه قرار بود نشست مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شود، اما با توجه به طولانی شدن جلسه هماهنگی مسابقات سرمربیان این تیم‌ها با ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار شد.

نشست خبری سرمربیان حاضر در رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا/ غیبت سرمربی نپال

مربیان تیم‌های قزقیزستان، نپال و امارات در اتاق کمیته داوران نشستند و سرمربی ایران و دستیارانش هم به اتاق کمیته جوانان رفتند.

نشست خبری سرمربیان حاضر در رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا/ غیبت سرمربی نپال

شناخت ما از حریفان ۱۰۰ درصد نیست

سرمربی تیم جوانان ایران ضمن خوش آمدگویی به مربیان و تیم‌هایی که به تهران سفر کرده اند گفت: ابتدا از رسانه‌ها به دلیل حمایت از تیم جوانان در طول یازده ماه گذشته تشکر می‌کنم همچنین به هر سه تیم میهمان خوش آمد می‌گویم و امیدوارم در کشور ایران، اقامت خوبی داشته باشند. مردم ایران بسیار میهمان نواز و همچنین صلح دوست هستند. در خصوص مسابقات باید بگویم قبل از شروع بازی‌ها شانس همه تیم‌ها برابر است و تا مسابقات شروع نشده نمی‌توان چیزی گفت، اما با برگزاری بازی اول تا حدودی تکلیف مسابقات مشخص می‌شود. تیم ما همانطور که در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشت، در این مسابقات هم تلاش می‌کند بهترین نتایج را کسب کند.

سرمربی تیم جوانان درباره نحوه آماده سازی تیمش تصریح کرد: به شکل کامل از تدارکات و روند آماده سازی تیم راضی هستم. ما بیش از ۲۰ بازی تدارکاتی داشتیم و سه اردوی خارجی هم برگزار کردیم. البته شاید اگر زمان اجازه می‌داد می‌توانستیم روی نقاط ضعف و قوت‌مان بیشتر کار کنیم.

پورموسوی همچنین در پایان گفت:بازی‌های آخر تیم‌های امارات و قرقیزستان را بررسی کرده‌ایم و باید بگویم تیم‌های خوبی هستند. اگر از این گروه صعود کنیم، راه هموار می‌شود. چون امارات حریف جدی ماست و با توجه به سوابقی که دارد، اگر بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم، می‌توانیم جزو ۴ تیم پایانی باشیم، چرا که در گروه سختی قرار داریم.

همه تیم‌ها شانس صعود دارند

نیکیتین ایگور سرمربی روس تیم ملی جوانان قرقیزستان گفت: گروه جذابی است و همه تیم‌ها شانس صعود دارند. همه تیم‌ها برای انتخاب شدن و صعود به مرحله بعدی تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه بازی‌ها شروع نشده در حال حاضر وضعیت تیم‌ها مشخص نیست و پس از شروع بازی‌ها با وضعیت تیم‌ها می‌توانیم بگوییم کدام تیم‌ها شانس صعود دارند.

 سرمربی روس تیم ملی جوانان قرقیزستان گفت: دیدگاه من این است تنها نمی‌توانیم بگوییم‌ تنها تیم‌های ایران و امارات شانس صعود دارند. باید به قرقیزستان و نپال هم احترام بگذاریم چراکه فوتبال در جهان پیشرفت کرده است.

او افزود: همانگونه که می‌دانید قرقیزستان مدتی است روی فوتبال حرفه‌ای تمرکز کرده و از سطح پایه کارش را شروع کرده است. این کشور بازیکنان قوی و نخبه‌ای دارد. اینگونه نیست که بگوییم امارات و ایران تنها تیم‌هایی هستند که برای صعود به مرحله بعدی شانس دارند چراکه ما هم شانس داریم و می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

نشست خبری سرمربیان حاضر در رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا/ غیبت سرمربی نپال


بیشتر بخوانید: فاطمی: تیم ملی جوانان آماده صدرنشینی در گروه خود است/ احتمال دارد ویلموتس بازی تیم ما با امارات را در ورزشگاه ببیند


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار