سرهنگ کارخانه عملکرد سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات سی‌امین مرحله از طرح رعد را تشریح کرد.

سرهنگ علی کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حاشیه اجرای مرحله سی‌ام طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در حوزه سرکلانتری سوم، ۴۱ سارق در این حوزه دستگیر شدند و ۸ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی افزود: از بین سارقان منزل که توسط ماموران حوزه سرکلانتری سوم دستگیر شدند، دو نفر از آن‌ها سابقه دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان اصفهان بودند که پس از تعقیب و گریز پلیس و با به کارگیری اسلحه هر دو متهم دستگیر شدند دو سارق منزل نیز توسط ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین دستگیر شدند که متهمان به سرقت طلاجات و اموال از منازل پایتخت اعتراف کردند.

سرهنگ کارخانه تصریح کرد: با تلاش همکارانم در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری سوم کاهش ۵ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۲ درصدی کشفیات نسبت به پارسال را در این حوزه داشتیم.

وی افزود: به دلیل اینکه در حوزه سرکلانتری سوم اغلب اماکن دانشگاهی، خدماتی و شرکتی است و معمولا سارقان سابقه‌دار حاشیه شهر این محدوده را در تیر رس خود قرار داده و برای انجام اعمال مجرمانه خود به این حوزه رجوع می‌کنند، لذا با برنامه ریزی که صورت گرفته در تلاش هستیم تا از وقوع سرقت، کیف قاپی و موبایل قاپی به ویژه در نزدیکی دانشگاه‌ها پیشگیری کنیم.


بیشتر بخوانید: رویای پولدارشدن گوشی قاپان محله سنایی بر باد رفت/ کشف ۷ تلفن همراه سرقتی از سارقان جوان


سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: قبل از اجرای طرح رعد ۳۰، دو کیف قاپ حرفه‌ای دارای ۶۰ نفر شاکی به همراه همدستان و مالخرانشان توسط ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین دستگیر شدند.

وی افزود: افراد دستگیر شده با گشت زنی موتوری در محدوده سطح شهر در فرصت مناسب شهروندان را خفت گیری کرده و از آن‌ها زورگیری می‌کردند و بعضا نیز با استفاده از قمه اقدام به سرقت از مردم می‌کردند.

سرهنگ کارخانه از شهروندان خواست تا با رخداد کوچکترین حادثه، پلیس را در جریان امور بگذارند و ماموران انتظامی را در انجام ماموریت‌هایشان یاری دهند.

انتهای پیام/

شهروندان پلیس را درجریان قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار