فرماندار کارون گفت: برگزاری جشنواره چای ترش فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های بی نظیر این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز جلسه هماهنگی برگزاری اولین جشنواره برداشت چای ترش در شهرستان کارون در روستای علوه از توابع بخش سویسه به ریاست معصومه خنفری فرماندار این شهرستان و با حضور غلام شجاعی معاون گردشگری اداره کل صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و سایر روسای دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معصومه خنفری ضمن اشاره به برگزاری جشنواره‌های انگور و خرما در سالیان گذشته و جاری و شناسایی ظرفیت‌های این شهرستان گفت: در شهرستان کارون ظرفیت‌های مختلفی از جمله انگور، خرما و... وجود دارد که با برگزاری موفقیت آمیز این جشنواره‌ها در روستا‌های غزاویه کوچک و ابودبس و استقبال پرشور مردم از این مراسمات را شاهد بودیم.

او اظهار کرد: برای معرفی بیش‌تر ظرفیت‌ها سعی داریم که به معرفی چای ترش اقدام نمائیم، چراکه چای قرمز یک محصول بی نظیر در استان به شمار می‌رود.

به گفته خنفری، مقدمات برگزاری این جشنواره در حال انجام است و اولین جشنواره برداشت چای ترش در روستای علوه از توابع بخش سویسه شهرستان کارون در روز جمعه ۱۷ آبان ماه، از ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره چای ترش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار