استاندار کرمانشاه گفت : شهرستان صحنه باید نقش خوبی را در رویداد ۲۰۲ ایفا کند، لذا ضرورت دارد طرح جامع ساماندهی «سراب صحنه» با رویکرد توسعه گردشگری پیگیری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بازوند استاندار کرمانشاه با تاکید بر استفاده از از توانمندی نخبگان اقلیت‌ها در جایگاه‌های مدیریتی شهرستان صحنه، گفت : مدیران استانی به درخواست و نیاز‌های این مردم ولایت‌مدار و دارای فرهنگ غنی که عموما از نخبگان حوزه‌های علمی، هنری و فرهنگی هستند، رسیدگی کنند و این موارد را در اولویت برنامه‌های کاری قرار دهند.

او گفت : برای رفع اختلال دریافت برخی شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما در شهرستان صحنه اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و صدا و سیما استان سریعا مشکلات مطروحه را بررسی و مرتفع کنند.

او افزود: طرح جامع ساماندهی سراب صحنه با رویکرد توسعه گردشگری پیگیری و شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تسهیل شود.

بازوند گفت: جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با رویکرد حمایت از مشاغل خرد، کارگاه‌ها و مراکز تولیدی و جذب تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان صحنه برگزار خواهد شد.

او افزود: کارگروه گردشگری با حضور مدیران کل استانی برگزاری و تکالیف و وظایف دستگاه‌ها در رویداد گردشگری ۲۰۲۰ مشخص شود و تسهیلات لازم برای حمایت کارگاه‌های صنایع دستی و ساز‌های سنتی و آیینی پیش‌بینی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: شهرداری و شورا در طرح توسعه شهری طراحی ورودی شهر را در دستور کار قرار دهد و از نماد‌ها و الگو‌های مناسب برای ایجاد جذابیت و جذب گردشگران استفاده کند.

او افزود: موسسه خیریه با شعار تغذیه رایگان و انرژی وافی را با همدلی و همراهی و جلب مشارکت مردم پیگیری کند

او گفت: وضعیت سینما را بررسی و نیاز‌های لازم برای راه‌اندازی و فعالیت مجدد سینما ارائه شود.

استاندار کرمانشاه افزود: صحنه باید نقش خوبی را در رویداد ۲۰۲ ایفا کند و کار‌های نوآورانه و خلاقانه برای معرفی این شهرستان داشته باشد .

 

 

انتهای پیام/د

مدیران استانی به درخواست و نیاز‌های این مردم رسیدگی کنند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.