معاون خدمات شهری کرمانشاه گفت : با توجه به مخاطرات بهداشتی و معضل زباله‌گرد‌ها، مجددا تصمیم به اجرای روش سنتی جمع آوری زباله گرفته‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری کرمانشاه گفت : جمع‌آوری زباله به روش تفکیک از مبدا در سال ۷۹ در کرمانشاه اجرایی شد و نخستین کارخانه بازیافت زباله‌کشور در کرمانشاه راه‌اندازی شد.

او گفت : روش جمع‌آوری به صورت مخزن رفته رفته جایگزین روش سنتی جمع‌آوری زباله شد.

او افزود: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه با توجه به مخاطرات بهداشتی و معضل زباله‌گرد‌ها مجددا تصمیم به اجرای روش سنتی جمع آوری زباله به صورت آزمایشی در سطح منطقه ۶ شهرداری گرفته، که انتظار می‌رود شهروندان در اجرای این طرح به مجموعه شهرداری کمک کنند.

فرهنگیان، شهردار منطقه ۶ شهرداری با اشاره به جمع‌آوری زباله به روش سنتی در کل سطح این منطقه، افزود: منطقه ۶ در طرح سنتی جمع‌آوری به دو لاین شرقی و غربی تقسیم شده‌اند.

 شهردار،گفت: زباله در محله‌های بهداری، دادگستری، نجفی، چقامیرزا فاز یک و دو در روزهای زوج و محله‌های کاشانی، ولایت فاز یک و دو، شاهد، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، جانبازان و گل‌ها، روزهای فرد راس ساعت ۹ شب جمع‌آوری می‌شود.

فرهنگیان از شهروندان منطقه ۶ درخواست کرد، تفکیک زباله در مبدا را رعایت کنند تا جمع‌آوری زباله به صورت منظم و دقیق انجام گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

جمع‌آوری زباله به روش تفکیک

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.