سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گام چهارم، نابودکننده ذهنیت استعماری غربی‌هاست

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: غربی‌ها سال‌های طولانی ذهنیت استعماری داشتند و دارند، این گام چهارم و گام‌های بعدی این ذهنیت را نابود می‌کند.

گام چهارم، نابودکننده ذهنیت استعماری غربی‌هاستسیدکمال سجادی، سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع شروع گام چهارم كاهش تعهدات ايران در قبال برجام اظهار کرد: برجام سندی میان ایران و ۱+۵ بود که امضا شد، اما آمریکا از آن خارج شد و اروپایی‌ها وعده‌های متفاوتی را ارائه کردند و تأکیدشان این بود که ایران باید تعهداتشان را انجام دهد اما خودشان عمل به آن را نپذیرفتند.

او در ادامه گفت: به گفته وزیر امور خارجه کشورمان، آمریکایی‌ها ۱۱ نوع تعهد را انجام ندادند، بنابراین خارج از منطق حقوق بین الملل، مواضع رهبری و نظام جمهوری اسلامی است که به تعهدات عمل کنیم و در مقابل طرفی که امضا کننده سند بوده هیچ حرکتی انجام ندهد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی گام‌هایی در جهت کاهش تعهدات برجامی ما برداشته شد، گام چهارم گام بسیار مبارکی است و برای انجام آن هم باید از تمام کسانی که در آن نقش داشتند تشکر کنیم، زیرا تأثیرات بسیار خوبی در رسانه‌ها و دولتمردان غربی به جا گذاشته است.

سجادی گفت: این اقدام موجب تنبیه غربی‌ها هم می‌شود، زیرا آنها سال‌های طولانی ذهنیت استعماری داشتند و دارند، این گام چهارم و گام‌های بعدی این ذهنیت را نابود می‌کند.


بیشتر بخوانید: واکنش اروپایی‌ها به گام چهارم برجامی ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار