به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و بازماندگان قربانیان زلزله، آمادگی کامل خود را برای کاهش آلام دردمندان اعلام و تاکید کرد: شرکتهای بیمه در کمترین زمان ممکن برای پرداخت خسارت بیمه گذاران زلزله آذربایجان شرقی اقدام کنند.
بیشتر بخوانید: جزئیات پرداخت خسارت زیاندیدگان اجتماع بزرگ اربعین از سوی بیمه
متن پیام به شرح زیر است:
خداوند آسمانها و زمین را نگاه میدارد تا از نظام خود منحرف نشوند و هرگاه منحرف شوند هیچکس جز او نمیتواند آنها را نگاه دارد. سوره فاطر آیه ۴۱
خبر ناگوار زلزله در آذربایجان همیشه سرافراز، موجی از تاسف و تاثر را در قاطبه هموطنان عزیز برانگیخت.
بیمه مرکزی و خانواده صنعت بیمه ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و بازماندگان قربانیان زلزله، آمادگی کامل خود را برای کاهش آلام دردمندان اعلام میکند، علاوه بر ایفای مسئولیت اجتماعی و انساندوستانه خود، به یاری خداوند و همکاری تنگاتنگ شرکتهای بیمه، در کمترین زمان ممکن و با حذف تشریفات معمول زیانهای ناشی از حادثهی بیمه گذاران عزیز پرداخت خواهد شد.
امید است با تصویب نهایی و اجرای طرح بزرگ بیمه همگانی حوادث طبیعی در کشور هیچ یک از آسیب دیدگان حوادث طبیعی در کشور، دغدغهای برای بازگشت به زندگی عادی خود نداشته باشند.
با عرض تسلیت مجدد به خانواده جان باختگان، برای قربانیان حادثه زلزله آذربایجان، غفران الهی و برای مصدومین سلامتی آرزومندم.
غلامرضا سلیمانی
رییس کل بیمه مرکزی
انتهای پیام/
نمونه: تلویزیون شما بدلیل اتش سوزی 25 درصد سوخته است و خسارات 25در صد آن محاسبه میشود.
نمونه: نام مکان شما با نوع جنس داخل ان همخواننی ندارد مثلا فروشگاه مبل استیل(استایل) که مبل چوبی دارد نه مبل فلزی.
نمونه: برای اعلام خسارت ناشی از بارندگی شدید سه روز فرصت داشتید و دیر شده است. شاید طرف مسافرت بوده نتوانسته اطلاع دهد.
نمونه: برای دریافت بیمه عمر سه روز از تاریخ حادثه فرصت دارید و دیر شده است. خسارت دیده در حال عزاداری باید برود سراغ بیمه!!!!
و ....
یک کلاهبرداری آشکار است.