فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند ۳ نفره قطعات خودرو توسط ماموران پلیس خبر داد.

دستگیری باند سارقان قطعات خودرو در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: ماموران کلانتری حافظیه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره شدند که با یک دستگاه خودروی پراید به انجام سرقت می‌پرداختند.

سرهنگ براری بیان  کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۶ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.



عابر پیاده در تصادف با خودرو جان باخت

 


 رئیس پلیس راه استان گفت: یک عابر پیاده در شهر کرمانشاه که خانمی حدودا ۷۰ ساله بود، ساعت ابتدایی بامداد امروز (یکشنبه) بر اثر تصادف با یک دستگاه خودروی سواری جان خود را از دست داد.

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز در بلوار هوانیروز کرمانشاه رخ داد که طی آن خانمی مسن در برخورد با خودرو جان خود را از دست داد.
او ادامه داد: طبق بررسی‌های بعمل آمده، عدم توجه به جلو راننده خودرو، علت وقوع این حادثه بوده است.
سرهنگ شیری بیان کرد: خودروی عامل تصادف پس از برخورد به عابر پیاده از صحنه حادثه متواری شده است.
رئیس پلیس راهور استان در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، از رانندگان خواست تا در معابر شهری با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به گمان خلوت بودن جاده از انجام کار‌هایی که باعث پرتی حواس آن‌ها می‌شود، خودداری کنند.

 


دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شهرک بسیج کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از عوامل تیراندازی در این شهر با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک بسیج کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران کلانتری سجادیه پس از حضور در محل تیراندازی و در تحقیقات خود دریافتند که ۳ نفر با یک دستگاه پژو ۲۰۶ به درب منزل شخصی مراجعه و به دنبال اختلافات خانواگی اقدام به تیراندازی کرده اند.
سرهنگ براری با بیان اینکه آثار تیراندازی بر درب و دیوار منزل طرف مقابل این افراد مشخص بود، علت وقوع آن را طبق اظهارات فرد شاکی، اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: پلیس در گام بعدی تحقیقات خود را برای دستگیری عوامل تیراندازی آغاز و توانست با شناسایی مخفیگاه یکی از آنها، وی را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کند.
او در پایان از تلاش برای شناسایی دیگر عاملان حادثه تیراندازی شهرک بسیج کرمانشاه خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.