حبیب زاده درباره آخرین وضعیت احداث زیرگذر گیشا و خرابی پل‌های مکانیزه عابر پیاده توضیحاتی داد.

بازگشایی محور غرب به شرق گیشا تا پایان آبان ماهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیب زاده عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت احداث زیرگذر گیشا در جمع خبرنگاران گفت: پروژه گیشا نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی ما این است که زودتر از زمان وعده داده شده تکمیل، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال بازگشایی زودتر از موعد محور غرب به شرق زیرگذر گیشا هستیم، افزود: پیش‌بینی می‌کنم که بتوانیم تا پایان آبان ماه این فاز (غرب به شرق زیرگذر گیشا) را بازگشایی کنیم.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به خرابی پله‌های مکانیزه عابر پیاده گفت: نزدیک به ۴۱۶ واحد پله برقی در پایتخت وجود دارد که در ۱۱۶ پل تعبیه شده است.


بیشتر بخوانید: اسفند ماه زمان افتتاح زیرگذر گیشا/ ۱۲۰ هزار متر مکعب خاک باید جا به جا شود


حبیب زاده افزود: نگهداشت پل‌های مکانیزه عابر پیاده بر عهده سازمان زیباسازی بود که با تصمیم جدید قرار شد نگهداشت پله‌های برقی پل‌های عابر پیاده مکانیزه به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران واگذار شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش داریم که طی مدت ۲۴ ساعت خرابی پله‌های مکانیزه پل‌های عابر پیاده برطرف شود، گفت: شهروندان هرگونه خرابی در پل‌های عابر مکانیزه را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

توضیحات عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت زیرگذر گیشا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار