مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تحصیل ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا هدایتی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تحصیل ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و اظهار داشت: معاونت فرهنگی این دانشگاه متولی امور رفاهی، ورزشی و فرهنگی دانشجویان است و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بین دیگر دانشگاه‌های کشور در رتبه‌بندی وزارت بهداشت معمولا در رتبه اول قرار دارد.

او ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۵۲ اثر برگزیده به جشنواره بین المللی سیمرغ راه پیدا کرده است که بیشترین اثر برگزیده در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را دارا است.

هدایتی افزود: در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کشور که ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان که با اهداف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه‌ها و تشویق آن‌ها به سوی فعالیت‌های قرآنی و عترت هممچنین زمینه‌سازی در راستای انس و الفت هر چه بیشتر مخاطبان با قرآن کریم و سیر‌ه‌ی معصومین بود، دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شد.

او بیان کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ۶۹ هزار نفر بود که از این تعداد ۶ هزار و ۷۶۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بودند.

انتهای پیام/چ

تحصیل دانشجوها در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار