مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با هدف بازدید از پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری سلسله، به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با هدف بازدید از پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری سلسله، به این شهرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه‌های تالار آمفی تئاتر و نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری و کتابخانه عمومی الشتر قرار گرفت.
احمد حسین فتایی، مدیر کل، صبح دوشنبه بیستم آبان ماه در راس هیاتی متشکل از رییس اداره اداری و مالی، مسئول واحد عمرانی، ذیحساب و مسئول روابط عمومی اداره کل و همچنین نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با هدف بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری سلسله به این شهرستان سفر نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این خصوص گفت: پروژه تالار آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری و کتابخانه عمومی الشتر، مهمترین پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری شهرستان است که می‌تواند بسیاری از نیازمندی‌های امروز مردم این منطقه را مرتفع سازد.

وی افزود: از همین روی به جد پیگیر افزایش تخصیص اعتبار به این پروژه‌ها بوده و در این راستا با استانداری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حال مذاکره هستیم.

فتایی در پایان تصریح کرد: یکی از مهمترین پیش نیاز‌های توسعه همه جانبه در شهرستان‌های استان، بهرمندی از فضا‌های استاندارد فرهنگی و هنری است و ما به دنبال به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری موجود در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/ب

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از پروژه‌های عمرانی شهرستان سلسله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.