رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حوزه پشتیبانی همه چیز برای سفر تیم ملی به اردن فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم فوتبال کلینیک که امروز برگزار شده است، اظهار کرد: فوتبال، پدیده‌ای اجتماعی است که بخش‌های مختلفی دارد. بخش پزشکی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی که ارکان اصلی فوتبال در هر جامعه‌ای است. در بخش پشتیبانی، بحث پزشکی مهم است چرا که فوتبال را از این نظر نمی‌توان با هیچ پدیده دیگری مقایسه کرد.

تاج: در بخش پشتیبانی تیم ملی هیچ مشکلی نداریم/ از اردنی‌ها بابت همکاری با ما تشکر می‌کنم

صدا و سیما هنگام همزمانی فوتبال و سریال، فوتبال را پخش می کند

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال سالانه حدود ۵ هزار مسابقه را برگزار می‌کند. پارسال، در لیگ برتر حدود ۶۵۰ میلیون نفر بازی‌ها را نگاه کردند. یعنی هیچ پدیده‌ای را نمی‌توان با فوتبال مقایسه کرد. مثلا در تلویزیون سریالی مثل ستایش می‌خواهد پخش شود, اما اگر این سریال با فوتبال همزمان باشد، تلویزیون فوتبال را پخش می‌کند. مخاطب، فوتبال را دنبال می‌کند و خانواده‌ها در کانون گرم خود فوتبال تماشا می‌کنند. البته  فوتبال حاشیه‌های خاص خودش را  دارد.


بیشتر بخوانید: مبلغ قرارداد ویلموتس به زودی افشا می‌شود؟


مدام مجبورم تکذیب کنم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وقتی هر هفته حدود یک میلیون نفر وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند، این مشکل و حواشی بوجو می آید. حاشیه برای فوتبال درست می‌شود چرا که جذاب است. البته ما مجبور می‌شویم برخی از این حواشی را تکذیب کند. مثلا یک زمانی از بیماری کلمنته، گزینه سابق هدایت تیم ملی بحث دیسک کمر و فتخ او عنوان خبر بیرون آمد. من مجبور بودم در آن زمان در مصاحبه با رسانه‌ها این موضوع را تکذیب کنم.

ایفمارک خدمات شایسته‌ای به فوتبال ارائه می کند

او گفت:  حوزه پشتیبانی، بسیار مهم است و باید به آن توجه کنیم. خودم، چون زیاد مریض می‌شوم زیاد هم سراغ پزشکان می‌روم و با پزشکان آشنا هستم. به هر جهت ایفمارک خدمات شایسته‌ای را در حوزه فوتبال ارائه می‌کند و ما نیز به دنبال گسترش آن هستیم. کمپ تیم ملی برای سال‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مراکز دیگر خوبی هم برای تیم ملی داریم. به طوری که جواب‌گوی ۱۸ تیم ملی خواهد بود.

تاج: در بخش پشتیبانی تیم ملی هیچ مشکلی نداریم/ از اردنی‌ها بابت همکاری با ما تشکر می‌کنم


بیشتر بخوانید: پیش بینی فوتبال ایران و عراق


تاج ادامه داد: ساختمان سازمان لیگ فوتسال را هم به زودی در کمپ تیم‌های ملی افتتاح می‌کنیم و باید از همه کسانی که در این پروژه کمک می‌کنند، تشکر کنم.

از اردنی ها تشکر می کنم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازی حساس تیم ملی مقابل عراق که فردا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ما تمرینات خود را پیگیری می‌کند. آماده هستیم برای انجام یک بازی مناسب در اردن و هتل و امکانات خوبی تدارک دیده شده است. به طور کلی در بخش پشتیبانی همه چیز فراهم است. فدراسیون اردن هم همکاری‌های لازم را با ما داشته است. هیچ معطلی برای تیم ملی در اردن به وجود نیامده است که باید از آن‌ها تشکر کنیم.

او گفت: هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد و عراق همسایه ما است. همیشه همسایه ما خواهد بود و مراودات بین ۲ کشور وجود خواهد اشت. در این بازی فقط بحث برد و باخت و در کل رقابت ورزشی وجود دارد. البته امیدوارم برنده آن بازی، ما باشیم.    

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار