نصیرزاده: رسانه‌های تهرانی جو پرسپولیسی دارند/ فتاحی به خاطر اختلاف سلیقه مجبور به استعفا شد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: رایی که کمیته انضباطی درباره بازی ما مقابل پرسپولیس صادر کرد اصلا با واقعیات تناسب ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز درباره رای کمیته انضباطی درباره محرومیت تعلیقی رسول خطیبی سرمربی این تیم گفت: رایی که کمیته انضباطی درباره بازی تیم ما و پرسپولیس صادر کرد با واقعیت به هیچ عنوان تناسب ندارد. وقتی رسول خطیبی در بازی با پرسپولیس به سمت داور چهارم رفت با واکنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شد. او هم به سمت هواداران پرسپولیس دست تکان داد و به نظر من چنین حرکتی نمی‌توانست نشانه تحقیر باشد.

نصیرزاده تصریح کرد: جو حاکم بر رسانه‌های تهران پرسپولیسی است. به همین دلیل آن‌ها می‌گویند سرمربی حریف (ماشین سازی) تماشاگران این تیم را تحریک کرده و با مطالب شان ذهن اعضای کمیته انضباطی را منحرف می‌کنند. البته این کمیته در بسیاری از مواقع آرای خوبی صادر کرده است.

نصیرزاده درباره اینکه طبق ادعای محمد حسن انصاری فرد با توجه به بدون رئیس بودن کمیته انضباطی چگونه علیه پرسپولیس حکم صادر می‌شود، اظهار داشت: طبق آئین نامه انضباطی برای تشکیل جلسات این کمیته حضور رئیس الزامی نیست و اگر آرای انضباطی از سوی سه عضو کمیته امضا شود مشکلی پیش نمی‌آید. نمی‌توانیم به غیبت اسماعیل حسن زاده و رفتن او ایراد بگیریم چرا که جلسات با حضور سایر اعضا تشکیل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره متهم کردن رسانه‌های تهرانی به پرسپولیس گفت: من اتهام نزدم و گفتم رسانه‌ها به این تیم علاقه دارند. همانگونه که خیلی از خبرنگاران و عکاسان استقلال علاقه‌مند هستند. مگر طرفداری به استقلال یا پرسپولیس بد است؟ من برای برخی‌ها کری می‌خوانم و این کار در کل دنیا جذاب و رایج است.


بیشتر بخوانید: تزریق پول به باشگاه استقلال


او افزود: همان طور که می‌دانید، چون کمیته انضباطی در مسابقات حضور ندارد، ناظران مسابقه باید گزارش بازی را طوری تنظیم کنند که این کمیته بتواند بهترین رای را صادر کند، اما به نظر من در بازی ما با پرسپولیس ناظرمسابقه گزارش را اصلاً خوب تنظیم نکرده بود و رایی که صادر شده مورد اعتراض باشگاه ما است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی همچنین درباره اعتراض باشگاه ماشین سازی تبریز به رای صادر شده گفت: بعد از آن که کمیته انضباطی رای بازی را صادر کرد ما اعتراض خود را به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و او هم این اعتراض را به کمیته انضباطی ارجاع داد. چطور می‌شود سرمربی ما که فقط به سمت هواداران دست تکان داده ۱۰ میلیون تومان به همراه یک جلسه محرومیت تعلیقی جریمه شود، اما تماشاگران تیم پرسپولیس که حدود ۳۰ هزار نفر بودند فقط ۳۰ میلیون تومان جریمه شوند. به نظر من این رای اصلاً درست نیست.

او افزود: این نکته را هم نباید فراموش کرد که کمیته انضباطی امسال در بیشتر مسابقات رای‌های خوبی را صادر کرده است و نباید از کنار این موضوع به راحتی گذشت، اما همان طور که گفتم رایی که در بازی ما با پرسپولیس صادر کردند مورد اعتراض ما است و باید رای جدیدی را صادر کنند.


بیشتر بخوانید: غیبت خارجی‌های تراکتور در تمرینات


عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین درباره کناره گیری سعید فتاحی از سازمان لیگ فوتبال هم گفت: تغییر و تحولاتی که در سازمان لیگ فوتبال صورت می‌گیرد بدون مشورت با اعضای هیئت رئیسه فوتبال است. اعضای این سازمان زیر نظر رئیس سازمان لیگ کار‌های مربوطه را انجام می‌دهند. به نظر من مطالبی که از سعید فتاحی در فضای مجازی پخش شده است اصلا درست نیست. سعید فتاحی فقط به خاطر اختلاف سلیقه مجبور به استعفا شد وگرنه او در این مدتی که در سازمان لیگ حضور داشت یکی از نیرو‌های کاری بود که مسابقات لیگ برتر را توانست به خوبی کنترل کند. همان طور که می‌دانید تغییر و تحولاتی که در سازمان لیگ به وجود آمده امری کاملاً طبیعی است.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار