سرپرست هیات وزنه برداری البرز از اعزام ورزشکاران این رشته به مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.

راهی شدن وزنه برداران البرزی به مسابقات انتخابی تیم ملیعلیرضا شاکری سرپرست هیات وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: مسابقات تیم ملی جوانان در شهرکرد با رقابت دیگر استان‌ها در ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود و نفرات انتخاب شده به اردوی جوانان دعوت می‌شوند.

او افزود: علی اسفندیاری وزنه بردار البرزی به اردوی تیم ملی نوجوانان جهت شرکت در مسابقات جهانی دعوت شد و همچنین صالح چراغی در اردوی تیم ملی برای مسابقات المپیک در رده سنی بزرگسال و نیز میلاد رهبری در مسابقات لیگ  افتخار آفرینی می‌کنند.

شاکری گفت: البرز در تاریخ هفتم آذرماه میزبان همایش علم تمرین و آنتی دوپینگ بانوان در سطح کشور است و در سالن اجتماعات اداره کل با حضور رئیس کمیته مربیان فدراسیون و نائب رئیس بانوان برگزار خواهد شد.

او افزود: در سطح استان البرز سالن‌هایی اعم از سالن‌های مطهری، شهدای حرم، محمد شهر و سالن آموزش و پرورش، برای رشته وزنه برداری موجود است در صورتی هیچ کدام امکانات خوبی ندارند.

سرپرست هیات وزنه برداری گفت: وزنه برداری، رشته المپیکی و افتخار آفرینی است که نیاز به حمایت و یاری دارد تا بتواند در جایگاه جهانی افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام / ن. و

راهی شدن وزنه برداران البرزی به مسابقات انتخابی تیم ملی

برچسب ها: ورزش ، وزنه برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.