فرماندار الیگودرز در پیامی به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان، تئاتر را هنری اصیل و فرهنگ ساز برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،فرماندار الیگودرز در پیامی به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان، تئاتر را هنری اصیل و فرهنگ ساز برشمرد.
حمید کشکولی، فرماندار الیگودرز، صبح چهارشنبه ۲۲ آبان ماه با ارسال پیامی به دبیرخانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان، ضمن خسته نباشید به هنرمندان و عوامل اجرایی این رویداد هنری گفت: هنر بویژه هنر اصیل تئاتر در فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگی جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و هنرمندان ما می‌توانند با اتکاء به فرهنگ غنی اسلامی و بومی در جهت بهبود و اصلاح هنجار‌های جامعه حرکت کنند.

فرماندار الیگودرز افزود: شهرستان الیگودرز، با تجربه‌ی دور و دراز برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و میزبانی از هنرمندان استان و کشور در رشته‌های مختلف، این بار نیز مفتخر به میزبانی از هنرمندان متعهد و گرانقدر هم استانی در رشته‌ی تئاتر است و امید که میزبان شایسته‌ای برای این میهمانان گرانمایه باشیم.

او در پایان افزود: اینجانب به پاس عنایت شما هنرمندان گرانقدر که با قدومتان زینت بخش سی و یکمین جشنواره‌ی تئاتر استان لرستان گشته اید، ضمن ادای احترام، خیر مقدم ویژه‌ی خود و همه‌ی مردم الیگودرز را تقدیم حضورتان می‌نمایم.

انتهای پیام/ب

تئاتر در فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگی جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.