عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: برخی از دارو‌های بیماران سرطانی به صورت مقطعی به دلیل تحریم ها در کشور کمیاب می شود.

موجود نبودن برخی دارو‌های بیماران سرطانی به صورت مقطعی/ تحریم نبودن دارو و تجهیزات پزشکی دروغ بزرگ آمریکا/ کمیسیون بهداشت پیگیر فروش صندلی و تغییر رشته به پزشکی استحسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر دارو و تجهیزات پزشکی تحریم است و وزارت بهداشت تلاش زیادی در زمینه تامین دارو و ملزومات مصرفی مورد نیاز بیماران می کند.

او ادامه داد: برخی از دارو‌های تخصصی مانند بیماران سرطانی به دلیل اعمال تحریم تامین آن‌ها دچار مشکلاتی شده است و برخی مواقع داروی بیماران سرطانی به صورت موقتی به سختی تامین می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: اینکه در محافل بین المللی گفته‌اند که دارو و تحهیزات پزشکی تحریم نیست یک دروغ بزرگ آمریکایی هاست، زیرا مشکلات زیادی در زمینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی به خصوص در زمینه نقل و انتقال پول جهت خرید از شرکت‌های خارجی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ماجرای کمبود دارو‌ی بیماران هموفیلی
او با اشاره به بروز برخی مشکلات در زمینه فروش صندلی گفت: یک سری مشکلات در زمینه از سوی دستگاه‌های ذیربط وجود دارد که کمیسیون بهداشت پیگیر آن‌ها است.
انتهای پیام/

آخرین وضعیت اقلام دارویی بیماران در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
جابر
۰۴:۰۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
اینم از حقوق بشر
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۰۰:۱۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
باور کنید خودمون می تونیم بسازیم فقط کافیه بخوایم و خودمون رو باور داشته باشیم.
آخرین اخبار