مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ را در این بسته دنبال کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهدی ریاضی،مدیرکل تعزیرات قم اظهار کرد:مامورین نیروی انتظامی قم در عوارضی قم _ تهران در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید ، بیش از ۲۴۵۷ شلوار زنانه قاچاق به ارزش بیش از ۲۷۴ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

او ادامه داد:به علت ناتوانی مالک در ارائه مدارک گمرکی و معرفی ید ما قبل پرونده قاچاق در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به شعب این اداره کل ارجاع گردید.

قاچاقچی لباس در دام قانون/کشف اقلام پزشکی  قاچاق از یک داروخانه

مدیرکل تعزیرات قم عنوان کرد: شعبه با توجه به گزارش مرجع شاکی و دفاعیات بلاوجه متهم،او را علاوه بر ضبط کالای قاچاق، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط خودرو حمل کالای قاچاق محکوم نمود.

توقیف اقلام پزشکی تاریخ گذشته و قاچاق یک داروخانه

 مدیرکل تعزیرات اعلام کرد: طی شکایات مردمی با سامانه ۱۳۵ از داروخانه بیمارستانی در استان قم مبنی بر کیفیت پایین و قیمت بالای اقلام پزشکی،گشت مشترکی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی ، معاونت غذا و دارو، اصناف و سازمان صنعت معدن تشکیل و از واحد مذکور بازرسی انجام گرفت.

قاچاقچی لباس در دام قانون/کشف اقلام پزشکی  قاچاق از یک داروخانه

او ادامه داد:با بررسی و استعلام فاکتورها ، شرکت های عرضه کننده فاقد اعتبار و شناسه خرید و درنتیجه تعدادی کالای قاچاق و اقلام پزشکی تاریخ مصرف گذشته مشاهده گردید.

مدیرکل تعزیرات قم بیان کرد:تمام اقلام تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و امحا گردید و پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل گردید.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: حوادث ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار