مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آرامش بازار مانند گذشته باید حفظ شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت منطقه ۱۰ کشور گفت: افزایش نرخ کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت سوخت بنزین تخلف بوده و بازرسان این سازمان در حال رصد دائمی بازار بوده و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

او با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در سطح نظارت بازار، افزود: با توجه به تشکیل قرارگاه نظارت بر بازار به ریاست استاندار مازندران از ظرفیت تمامی اتحادیه‌های صنفی و همچنین دستگاه‌های دولتی برای تشدید بر بازار استفاده شده است.

قوانلو گفت: در سطح بازار هیچ گونه کمبود کالایی وجود ندارد و تمامی کالا‌های استراتژیک در کشور و همچنین استان مازندران دارای ذخیره بسیار مناسبی هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: با هماهنگی به عمل آمده در برخی از شهر‌های بزرگ مازندران علاوه بر شعب ثابت تعزیرات، شعب سیار تعزیرات نیز راه اندازی شده است.

قوانلو از همه هم استانی‌ها درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت، عدم عرضه کالا مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

به کارگیری تمام توان برای تداوم آرامش در بازار‌های مازندران

برچسب ها: واردات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.