مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) از آغاز فعالیت مجدد جایگاه‌های عرضه سوخت آسیب دیده از اغتشاشات اخیر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله نجفی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر به ۱۲ جایگاه عرضه سوخت در شهر‌های استان، خسارت جدی وارد شد، گفت: پس از بازسازی، امروز شنبه به طور کامل وارد مدار شدند و فعالیت مجدد خود را آغاز کردند.

او بیان داشت: از این تعداد جایگاه عرضه سوخت آسیب دیده در استان خوزستان، ۴ جایگاه در بهبهان، ۵ جایگاه در رامهرمز و ۳ جایگاه در شهر‌های اندیمشک، شوش و اهواز دچار خسارت شدند که با تلاش انجام شده، هر ۱۲ جایگاه سوخت بازسازی شدند تا مردم برای سوخت گیری مشکلی نداشته باشند.

۷۰ جایگاه گاز CNG فعالیت دارند

نجفی در ادامه مجموع جایگاه‌های گاز CNG در محدوده عملیاتی این شرکت را ۷۰ جایگاه عنوان و تصریح کرد: در یک هفته اخیر، ۳ جایگاه عرضه گاز CNG که پیشتر به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی تعطیل شده بود، دوباره وارد مدار عملیات شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) افزود: این استان، ۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شامل؛ اهواز و آبادان دارد که منطقه اهواز مسئولیت توزیع و راهبری سوخت در مناطق شمالی، غرب، مرکز و جنوب شرق خوزستان و منطقه آبادان توزیع و مدیریت سوخت در شهر‌های ساحلی و بندری استان را بر عهده دارد.

این مقام مسئول به پیگیری این شرکت برای راه‌اندازی ۶ جایگاه غیرفعال CNG اشاره کرد و افزود: هم اکنون مصرف گاز CNG برای خودرو‌های سواری، عمومی و باری در مقایسه با بنزین بسیار به صرفه است.

آمادگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای احداث جایگاه‌های CNG

نجفی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آمادگی این شرکت برای صدور مجوز احداث جایگاه CNG برای متقاضیان در هر منطقه‌ای از استان، اظهار داشت: این شرکت از احداث جایگاه‌های جدید عرضه گاز CNG در مناطق مختلف خوزستان حمایت می‌کند.

به گفته او، پس از اجرای طرح مدیریت سوخت (بنزین)، مصرف CNG در خوزستان افزایش یافته است و درحال حاضر قیمت هر کیلوگرم گاز CNG، شش هزار و ۶۵۰ ریال عرضه می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.