به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز میرساند که طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل میشود.
گفتنی است دربازه زمانی ۸ تا ۹ صبح امروز حدود ۵۰ هزار کد ملی ثبت شده است وحجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است.
از هموطنان تقاضا میشود طبق اطلاعیههای قبلی تنها سرپرستان خانوار کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت نمایند.
شایان ذکراست تمامی سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند و خود را واجد شرایط میدانند میتوانند بعد از ظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال میشود.
انتهای پیام/
دوباره که کد دستوری رو میزنم پیغام میده که درخواست شما تکراریست ؟؟؟؟!!!
باید چی بشه لطفا پیگیری کنید
ممنون
به کجا باید اعلام کنیم؟