بوشهر آماده است میزبان دهمین نمایشگاه سراسری کتاب دفاع مقدس همزمان با کنگره سرداران و دو هزار شهید استان باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در صورت حل مشکلات و با استفاده از امکانات استان دهمین نمایشگاه سراسری کتاب دفاع مقدس در حاشیه برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر در بوشهر برگزار می‌شود.

علی ناظری افزود: با سیاست تمرکززدایی از مرکز کشور، به غیر از دو دوره، هفت دوره دیگر این نمایشگاه در مراکز استان‌ها برگزار شده است.

او ادامه داد: برای برگزاری دهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، استان بوشهر در کنار چندین استان داوطلب هستند که امکانات این استان‌ها برای برگزاری نمایشگاه در حال بررسی است.

معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۸۰ ناشر دفاع مقدس در کشور، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۲۵ هزار عنوان کتاب در این زمینه راهی بازار شده است.

ناظری گفت: تاکنون ۱۳۰ ناشر دفاع مقدس برای حضور در بیستمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس امسال اعلام آمادگی کرده‌اند.

او ادامه داد: همان گونه که پارسال غرفه‌هایی در اختیار ناشران خارجی با رویکرد مقاومت گذاشته شد امسال نیز این رویه را دنبال خواهیم کرد.

معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: تجارب ما در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس در ادوار گذشته نشان داده که مردم استقبال بسیار خوبی از برگزاری این نمایشگاه‌ها در مراکز استان‌ها دارند.

فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم، برای کمک به برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در بوشهر اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ک

بوشهر میزبان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خواهد شد

برچسب ها: ادبیات فارسی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.