مهم‌ترین حوادث امروز ۳ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۳ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند سارقان با ۴۸ فقره سرقت راهی زندان شدند

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری باند ۳ نفره سارقان و کشف ۴۸ فقره سرقت درون خودرو و دوچرخه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران کلانتری "۱۱ زند" شهرستان شیراز، حین گشت زنی به ۳ نفر که نیمه‌های شب در حال پرسه زنی در بین خودرو‌های پارک شده بوده مظنون و آنان را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شدند، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که هر ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در برابر ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۴۸ فقره سرقت درون خودرو و دوچرخه اقرار کردند، عنوان داشت: این سارقان حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن ظریق روانه زندان شدند.

توقیف موتورسیکلت و کشف ۲۷ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۲۷ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین گشت زنی در محور بندرعباس به داراب، به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و سریعا وارد عمل شدند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از کوله پشتی راکب، ۲۷ کیلو تریاک کشف کنند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در این خصوص راکب دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۴۴ رأس احشام مسروقه در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۴۴ رأس احشام مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان از وقوع سرقت احشام در بخش "اشکنان" شهرستان لامرد مطلع و کنترل محور‌های مواصلاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان فیروزآباد، یک دستگاه ایسوزو حامل احشام را توقیف کردند، گفت: در بازرسی از آن خودرو تعداد ۴۴ رأس احشام مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ جوکار از دامداران خواست: نسبت به ایمن سازی محل‌های نگهداری احشام و نصب دوربین مداربسته در اطراف آن اقدام کنند.

کشف تریاک در مخزن سوخت کامیون

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف یک کامیون و کشف ۸۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از مخزن سوخت آن خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار  بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل خودر‌های عبوری به یک کامیون مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۸۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل مخزن سوخت جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی درلارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۲ دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در محور "بندرعباس" به سمت "لارستان" در یک عملیات موفق پلیسی به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، ۶۱۷ ثوب انواع پوشاک و ۱۳۳ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است از شهروندان خواست با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و کاهش سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار