با افزایش کسری بودجه ارتش انگلیس، این کشور درصدد اجاره تجهیزات نظامی خود برآمده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با افزایش کسری بودجه ارتش انگلیس، این کشور درصدد اجاره تجهیزات نظامی خود برآمده است.

بر این اساس، یک مقام انگلیسی که نخواست نامش فاش شود، گفت: ناو هواپیمابر انگلیس بسیار پرهزینه است، ولی در عین حال آمریکا به آن علاقه دارد، زیرا برخلاف ناو‌های هواپیمابر آمریکا، به خدمه کمتری نیاز دارد.

بن والاس، وزیر دفاع جدید انگلیس پس از روی کار آمدن، خواستار کاهش هزینه‌های ارتش شد. نخستین بخشی که قرار است نیرو‌های آن تعدیل شوند، نیروی هوایی است، زیرا انگلیس می‌خواهد از پهپاد‌ها به جای آن‌ها استفاده کند.

کسری بودجه نظامی انگلیس ممکن است باعث کاهش نظامیان این کشور به ۶۰ تا ۶۵ هزار نفر شود. از همین رو احتمال دارد ارتش انگلیس اقدام به اجاره تجهیزات خود به نیرو‌های خارجی از جمله ناو هواپیمابر خود به آمریکا شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
نیروی دریایی سرفراز ارتش وسپاه ایران می تواند در راستای ایجاد امنیت برای کشتی های انگلیسی در آب های آزاد از این فرصت بهره ببرد و درآمدزایی کند . حتی می تواند با کشتی های باری ونفتی انگلیس تجارت کند . این یک کریدور تجاری برای دو کشور می تواند باشد . دولت هم که با انگلیسی رابطه اش بد نیست هرچند این روباه پیر استعمار هرجا پا گذاشته برای ملت فقر و بی چاره گی آورده است . ولی تجارت و اقتصاد امروز چندان با تاریخ نگاری همسو نیست.
آخرین اخبار