رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: نظارت‌های این سازمان پس از اجرای مصوبه مدیریت مصرف سوخت بر قیمت کالاها افزایش یافته است.

انصاری تعزیراتبه گزارش خبرنگار مجلس مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در صحن علنی امروز و در جریان بررسی چگونگی عدم افزایش قیمت کالا‌های اساسی در کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی طی دو سال گذشته در شرایط متراکم کاری و مطالبات مردمی تلاش کرده تا تأثیر منفی متغیر‌ها را بر زندگی مردم کاهش دهد.

او افزود: خوش‌بینانه است اگر بگوییم با همه تلاش‌های ما هیچ تغییری در قیمت کالا‌ها در کشور به وجود نمی‌آید، تمام تلاش ما این است که آثارروانی و عملی منفی مردم را کاهش دهیم.

انصاری تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی مبتنی بر مطالبات واقعی مردم سعی کرده است تا گشت‌ها و نظارت‌های واقعی خود را از قبل و بعد از افزایش قیمت بنزین گسترش دهد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: سازمان تغزیرات حکومتی از روز اجرای طرح افزایش قیمت بنزین تاکنون در مقایسه با ۹ روز گذشته آثار تشدیدی نظارت‌های خود و سایر سازمان‌ها را افزایش داده است، البته رشد پرونده‌های ما هم حدود ۱۰ درصد بوده است که با توجه به تشدید نظارت‌ها تعداد پرونده‌ها هم افزایش یافته و شاید در آینده با انباشت پرونده‌ها مواجه شویم.

او گفت: ما در سال با یک میلیون پرونده مواجه هستیم که اکنون برای نظارت بیشتر شعبات ویژه‌ای را در کشور تشکیل و با استفاده از دستور نظارت بر بازار و استفاده از مشارکت سازمان‌ها، تشدید شعب تخصصی در استان‌ها برای بررسی، هماهنگی برای استفاده از ماهیت قضایی و افزایش تعداد گشت‌های بازرسی تلاش کرده‌ایم تا بازار را کنترل کنیم.

انصاری اظهار کرد: این مسائل تنها بخشی از اقدامات ما در این مدت برای کاهش فشار بر مردم بوده است که قطعا حضور دستگاه‌های مکمل بر کاهش بار منفی افزایش قیمت‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۳:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
باتشکر از فعالیت خوب وباارزش شما باشگاه خبرنگاران..خواهشاً مسایل مربوط به اقتصاد را بیشتر علنی کنید تا مسولان پاسخ گو باشند و نسبت به تصمیم فاجعه بارشان در مورد بنزین شرمنده شوند وعقب نشینی کنند
آخرین اخبار