متوسل شدن به «سیاست ترور» بیانگر وحشت و نگرانی رژیم صهونیستی از قدرت گرفتن محور مقاومت است.

نتانیاهوی شکست‌خورده رویای ترور سران مقاومت را در سر می‌پروراندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی همان طور که به علل شخصی از «بهاء ابوالعطا» فرمانده گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی انتقام گرفت، به دلایل شخصی به دنبال انتقام گرفتن از سایر فرماندهان مقاومت است، به این رژیم درباره عواقب ارتکاب چنین حماقتی هشدار داد.

در سرمقاله روزنامه اینترنتی رأی الیوم آمده است: کسی که این روز‌ها نشریات عبری زبان و تحلیل‌های امنیتی نوشته شده به دست ژنرال‌های سابق را درباره تحولات سیاسی و نظامی اخیر در منطقه خاورمیانه از نزدیک دنبال کند، متوجه دو نکته می‌شود:
نخست این که بنیامین نتانیاهو بعد از متهم شدن به فساد و خیانت به امانت، احتمال دارد برای به هم ریختن اوضاع دست به جنگ‌افروزی در منطقه بزند. او این روز‌ها مانند ببر زخمی است و از هر سو با ناکامی مواجه شده است و احتمالا تا چند ماه آینده نیز بر مسند قدرت خواهد بود. دومین نکته این است که سیاست ترور فرماندهان مقاومت چه در فلسطین چه در لبنان و عراق و حتی تهران، از سر گرفته شده است.

متوسل شدن به سیاست ترور بیانگر وحشت و نگرانی اسرائیل از قدرت گرفتن محور مقاومت است.

رأی الیوم با اشاره به این که عملیات تروریستی قبلی رژیم صهیونیستی علیه سران محور مقاومت هزینه‌های سنگینی برای این رژیم داشته و موجب قدرت گرفتن بیشتر این محور شده است، افزود: بعید نمی‌دانیم نتانیاهو مرتکب حماقت جدیدی شود تا پیش از رفتن تحقیرآمیز به زندان، خود را به عنوان قهرمان معرفی کند. اما ممکن است این گزینه، قمار بزرگی باشد که به فاجعه‌ای بزرگ برای اسرائیل بیانجامد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار