مهم‌ترین حوادث امروز چهارم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در دهلران/دستگیری ۲ نفر از عاملان اغتشاش در فضای مجازی ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , مهم‌ترین حوادث امروز چهارم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

آتش سوزی ۴ هکتار از مراتع طبیعی مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از آتش سوزی ۴ هکتار از مراتع طبیعی کوه ویژ درون خبر داد.

سرهنگ قدرت شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در پی تماس‌ها مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در کوه ویژ درون مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

او افزود: برابر گزارش ماموران اعزامی ۴ هکتار از مراتع طبیعی این کوه در آتش سوخته است.

شهبازبیگی ادامه داد: با تلاش عوامل انتظامی، اهالی محل، عوامل منابع طبیعی و آتش نشانی، حریق به طور کامل و بدون هیچ گونه خسارت جانی مهار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه بررسی‌ها و تحقیقات برای مشخص شدن علت و عوامل آتش سوزی توسط پلیس ادامه دارد بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

کشف ۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف ۴ دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق با ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس شهرستان در حین کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۴ دستگاه تلویزیون LED و ۲ دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال تعیین شده بیان کرد: در این راستا راننده هر ۲ خودرو با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او ادامه داد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کاهش آمار سرقت درشهرستان ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کاهش آمار وقوع سرقت در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: با فعال کردن کردن گشت‌های محسوس ونامحسوس در سطح شهرستان وتلاش شبانه روزی مأموران شاهد کاهش ۴۶ درصدی سرقت در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

عالی پور اظهارکرد: پلیس ایوان در طول ماه جاری ۱۰ سارق را دستگیر که با تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

او افزود: حافظان نظم و امنیت و پلیس خدمتگزار با شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی وتغییر تاکتیک‌های مناسب و شناسایی نقاط جرم خیز، گشت‌های انتظامی را در سطح شهرستان افزایش داده و توانسته است سارقین را در ارتکاب عمل مجرمانه شان ناکام بگذارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.