مهم‌ترین حوادث امروز ۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق ۴ میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲۳ عدد تاچ و ال سی دی گوشی، ۲۳ دستگاه چشم دوربین مداربسته، ۵۸۵ عدد واشر موتور خودرو، ۱۱ عدد باطری، ۷ دستگاه بیت کوین، ۴ حلقه لاستیک و یک دستگاه وکیوم خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی و معرفی او به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در دامنه کوه

سرپرست پلیس آگاهی فارس از کشف ۳۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در دامنه کوه شهر صدرا خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو و نگهداری مقادیری سوخت قاچاق در ۲ مخزن در دامنه کوه شهر صدرا مطلع و بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.

او تصریح کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی قضائی موفق شدند در بازرسی از آن مکان، ۳۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که در ۲ تانکر جاسازی و دپو شده بود کشف کنند.

سرپرست پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده، ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای دستگیری مالک آن در دستور کار پلیس است.

انهدام باند سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت موتورسیکلت

فرمانده انتظامی داراب گفت: باند ۶ نفره سارقان، با ۱۹ فقره سرقت دستگیر و ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهرستان داراب، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند باند ۶ نفره سارقان را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار هستند، گفت: این ۶ نفر در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۹ فقره سرقت موتورسیکلت اقرار کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، افزود: مجموعه انتظامی این شهرستان با همه توان به صورت شبانه روزی با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و پوشش دادن نقاط کور، اجازه ارتکاب هیچ جرمی را به مجرمان نخواهند داد.

کشف بیش از ۲۸۰ کیلوگرم تریاک در محور فیروزآباد/قاچاقچی تریاک در فارس زمین گیر شد

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۸۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در محور فیروزآباد - شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، در محور فیروزآباد به سمت شیراز به یک سواری پژو پارس حامل بار مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۲۸۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار حبیبی هشدار داد: مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس با همه توان خود نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار