دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: در کمیته پاکسازی و سالم‌سازی محیط پارلمان، نمایندگان فاقد شرایط نمایندگی، شناسایی می‌شوند.

تشکیل کمیته پاک سازی و سالم سازی محیط پارلمان توسط حزب اسلامی ایران زمینابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی حزب خود، اظهار کرد: حزب ایران زمین به عنوان حزبی که عضویت در جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت دارد فعالیت‌‌های گسترده‌ای برای ورود به عرصه انتخابات دهم تدارک دیده است؛  ستاد انتخاباتی ما تشکیل شده و  حزب ما تقریباً در تمامی استان‌های کشور دارای شعبه و در شهرستان‌ها هم دارای دفتر است.

او افزود: اجلاس‌های منطقه‌ای ما در آذر و دی تشکیل خواهد شد که در هریک از مناطق، یک استان به عنوان میزبان، مرکزیت آن منطقه را بر عهده دارد. دهه دوم و چهارم آذر استان‌های منطقه غرب و شرق  کشور را برنامه‌ریزی کردیم، همچنین در دهه دوم و چهارم دی استان‌های ۲ منطقه شمالی و جنوبی و در دهه اول بهمن ماه هم منطقه مرکز است.

تشکیل کمیته پاکسازی و سالم سازی محیط پارلمان توسط حزب اسلامی ایران زمین

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین یادآور شد: در این اجلاس سراسری تمام برنامه‌های انتخاباتی اعلام می‌شود و سازماندهی لازم صورت می‌گیرد. یکی از مباحث مهمی که ما در حزب اسلامی ایران زمین بعد از تشکیل شورای مرکزی در سال گذشته انجام دادیم، تشکیل کمیته پاکسازی و سالم‌سازی  محیط پارلمان است، در این کمیته نمایندگانی که فاقد شرایط برای ورود به مجلس هستند شناسایی می‌شوند.

رئوفیان اضافه کرد: ما تمامی تلاش خود را خواهیم کرد که این افراد در مجلس دهم نتوانند کرسی نمایندگی را اشغال کنند، یعنی ما در کنار این که خواهیم گفت به چه کسانی رای دهید فهرستی هم از کسانی که به درستی نمایندگی نمی‌کنند ارائه می‌کنیم.

او گفت: هدف بسیاری از افراد  این لیست خدمت به مردم و نظام نیست؛ مانند نماینده‌ای که ۲میلیارد برای تبلیغات هزینه می‌کند یا نماینده‌ای با وعده‌های دروغین رای مردم را می‌گیرد اما در حقیقت بر گُرده مردم سوار می‌شود. 

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین خاتمه داد: ما به عنوان یک حزب سیاسی وظیفه خودمان می دانیم که از راه یابی این افراد به مجلس جلوگیری کنیم اما به روش هایی که تمامی مسائل قانونی رعایت شود.


بیشتر بخوانید: ۳ خط قرمز انقلاب، رهبری و مردم باید در هر اعتراضی حفظ شوند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
#اینترنت همراه
آخرین اخبار