مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در سال جاری تعداد یک هزار و ۷۳۲ مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری استان انجام شده است.

یک هزار و ۷۳۲ مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری ایلام انجام شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,عبدالمالک شنبه زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید‌ها در راستای تشدید نظارت‌های ویژه به منظور کنترل کیفیت خدمات در واحد‌های گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی انجام شده است.

او افزود: از این تعداد ۵۳۸ فقره بازدید و نظارت بر مراکز اقامتی، تعداد ۴۱۲ مورد نظارت بر رستوران‌ها و مراکز پذیراهی بین راهی، تعداد ۲۵۸ مورد بازدید‌های نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد ۵۲۴ مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمانسرا‌ها، خانه مسافر‌ها و .. بوده است.

شنبه زاده با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها در قالب ۴ اکیپ نظارتی در سطح استان وبا اولویت شهر‌های گردشگرپذیر صورت گرفته، اضافه کرد: در اقدامات نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی و .. ۱۸ مورد تشویق، ۲۰۴ مورد تذکر و ۴ فقره اخطار کتبی اعلام شده است.

او ادامه داد: این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی، بازرگانی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده است.

شنبه زاده گفت: تمامی واحد‌های خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/غ

نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.