عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران، مراکز استانی خود را جهت ترغیب افراد دارای صلاحیت برای ثبت نام در انتخابات تجهیز کرده است.

تجهیز مراکز استانی حزب کارگزاران جهت ثبت نام افراد با صلاحیت در انتخاباتیدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در  تشریح برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود اظهار کرد: حزب کارگزاران سازندگی، مراکز استانی خود را جهت ترغیب افراد دارای صلاحیت و سابقه اجرایی برای حضور و ثبت نام در انتخابات تجهیز کرده است.

او افزود: در این مرحله  اولویت دفتر مرکزی و دفاتر استانی تشویق افراد واجد صلاحیت از نظر حزب برای ثبت نام بوده تا در مجلس شورای اسلامی قدرت تاثیرگذاری داشته باشند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: وظیفه دفتر مرکزی و دفاتر استانی در مرحله دوم این بوده که با بررسی دقیق سوابق کاندیداها، کسانی  که شرایط بهتری دارند را  مورد حمایت قرار داده تا توانایی نقش آفرینی در رقابت با کاندیداهای دیگر را داشته باشند.

طاهرنژاد در پایان گفت: در کمیته انتخابات طوری برنامه ریزی شده که نیازها، سوالات و ابهامات دفاتر استانی به موقع پاسخ داده شود تا در حد بضاعت حزب مجلس قوی و کارآمدی را تشکیل دهیم.


بیشتر بخوانید: تشکیل کمیته پاکسازی و سالم سازی محیط پارلمان توسط حزب اسلامی ایران زمین


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار