مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مجوز تشکل‌های دانشجویی غیرفعال دانشگاه آزاد لغو می‌شود.

لغو مجوز تشکل های دانشجویی غیر فعال دانشگاه آزاد/ضرورت ایجاد شور و شوق انتخاباتی در دانشجویانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد قربانی گلشن‌آبادی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تشکل‌هایی که فعال نیستند، پروانه فعالیت آن‌ها لغو می‌شود.
 
او ادامه داد: هیچ محدودیتی برای برگزاری برنامه‌های سیاسی اسلامی و فرهنگی نداریم و مدیران دانشگاهی باید طوری برنامه ریزی کنند تا تمامی برنامه‌های سیاسی و فرهنگی دانشگاه با محوریت دانشجویان انجام شود.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جریان‌های معاند نظام به لحاظ تئوریک از شعار‌های سوسیالیستی، اهمیت دادن به ناسیونالیسم، فضای سایبری و ... استفاده می‌کنند تا برای جوانان و دانشجویان جذابیت داشته و آن‌ها را به سمت خود جذب کنند.

مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در این جلسه بر فعال کردن تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: با توجه به دو واقعه ۱۶ آذر (روز دانشجو) و انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیش رو داریم، ایجاد نشاط سیاسی فرهنگی و شور و شوق انتخاباتی در دانشجویان ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تشکل‌های سیاسی اسلامی مکانی برای مشق مدیریت است، چرا که باید نیروسازی و کادرسازی برای جامعه در دانشگاه صورت گیرد.

او ادامه داد: ما خواستار ارتباط قوی مدیران با دانشجویان و دبیران تشکل‌های سیاسی اسلامی هستیم و رؤسای دانشگاه‌ها باید برای رسیدن و دستیابی به دانشگاه تراز انقلاب تلاش کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
 

ضرورت بر فعال کردن تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.