فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۵ نفر از لیدر‌ها و محرکان اصلی اغتشاش و بی نظمی در استان خبر داد .

دستگیری ۱۵ لیدر و محرک اغتشاشهای اخیر در قزوین / عاملان حمله به جایگاه‌های سوخت در دام قانونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان  گفت: پلیس در تجمعاتی که روز‌های اخیر در استان شکل گرفت ۱۵ نفر از لیدر‌ها و محرکان اصلی را که قصد اغتشاش و بی نظمی در استان داشتند دستگیر و باصدور قرار مناسب قانونی روانه زندان کرد.

سردار  حاجیان همچنین از دستگیری ۴ نفر از عاملان حمله به جایگاه‌های سوخت در قزوین خبر داد و افزود: ۲ نفر از عاملان حمله به یکی از جایگاه‌های سوخت پس از پرتاب کوکتول مولوتف، حین فرار از سوی عوامل مستقر در جایگاه دستگیر شدند.

سردار حاجیان افزود: متهمان در بازجویی فنی ماموران ۲ نفر از همدستان خود را معرفی کردند و در یک عملیات ضربتی همدستان آنان دستگیر شدند.

او اضافه کرد: متهمان به حمله به ۲ جایگاه سوخت و شرکت نفت قزوین به قصد اقدام خرابکارنه و تخریب اموال عمومی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: لیدر اصلی این باند که پس از خروج قانونی از کشور و سفر به یکی از کشور‌های همسایه در مرداد ماه به صورت غیر قانونی قبل از حوادث اخیر وارد کشور شده و نقشه حمله به جایگاه‌ها را طراحی کرده بود با اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدر دانی از مردم افزود:مردم ولایت مدار و زمان شناس استان قزوین در حوادث اخیر با تشخیص سره از ناسره با بصیرت انقلابی خود فتنه‌ها و توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است و اجازه سوء استفاده از احساسات پاک مردم و هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور را به اشرار و فرصت طلبان و آشوبگران نخواهد داد.

انتهای پیام/ک

دستگیری ۱۵ نفر از لیدر‌ها و محرکان اصلی اغتشاش و بی نظمی در استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار