مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از افزایش مدت زمان قرارداد اجاره زمین طرح اقامتگاه گردشگری عشایری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.

گامی بلند در حمایت از اقامتگاه های بوم گردی ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که روز گذشته با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد در خواست مجری طرح دهکده گردشگری عشایری مبنی بر افزایش مدت زمان قرارداد اجاره زمین طرح اقامتگاه گردشگری عشایری (سیاه چادر) واقع در تنگه ارغوان شهر ایلام مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: در این جلسه با توجه به توجیه پذیربودن طرح و حمایت از بخش خصوصی مدت زمان قرارداد از یک سال به ده سال با موافقت کلیه اعضاء و دستگاه متولی (اداره کل محیط زیست استان) افزایش یافت.

شنبه زاده گفت: دهکده گردشگری عشایری واقع در تنگه ارغوان شهر ایلام با برپایی سیاه چادر‌های عشایر کوچ نشین استان، با فرهنگ و زندگی عشایری و غذا‌های سنتی و امکانات رفاهی و … در منطقه زیبای ارغوان ایجاد شده است.

او با بیان اینکه استان ایلام جاذبه‌های بسیاری برای جذب گردشگران دارد، افزود: استفاده از ظرفیت روستا‌ها و مناطق عشایری برای جذب گردشگر اقدامی بسیار مناسب است.

انتهای پیام/غ

حمایت از اقامتگاهای بوم گردی ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.