تفکر بسیجی در جهان همه ‌گیر خواهد شد.

خنثی شدن توطئه ها با حرکت به هنگام مردم زنجان درمقابل فتنه هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه برای مردم زنجان افتخار دیگری شد که در مقابل فتنه به هنگام به پا خواستند، گفت: برای مردم زنجان همین که رهبری فرمودند اول مردم زنجان و تبریز در مقابل فتنه‌ها به پا خواستند، با ارزش تر از هر حرکتی است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت سالروز شهدای اقتدار علمی گفت: تعداد شهدای علمی بسیار محدود است، اما یکی از آن ها شهید شهریاری است که یاد و نام این شهید راه علم باید گرامی داشته شود.
وی به روز همبستگی با مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: مسئله فلسطین مسئله بزرگ جهان اسلام است و هرگز فراموش نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس اشاره کرد و با اشاره به ایام نام‌نویسی افراد برای نمایندگی مجلس گفت: نمایندگان باید از شهید مدرس الگو بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به فرمایشات رهگشا و امیدوار کننده مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: بسیج در طول 40 سال در همه صحنه‌ها و مقاطع انقلاب حضور داشته و از جان و مال خود گذشته‌اند.
وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های خطیر و تاثیر گذار حضور داشته است، افزود: این حضور در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و در تمامی فتنه ها بارز بوده است.
امام جمعه زنجان گفت: تفکر بسیجی در جهان همه‌گیر خواهد شد.

انتهای پیام/ج

فراگیر شدن تفکر بسیجی در جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.