مهلت ارسال آثار به دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم در سمنان تا پانزدهم آذر تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: با توجه به درخواست علاقه‌مندان به هنر و رسانه عاشورایی و قطع سراسری اینترنت در چند روز اخیر، زمان فراخوان این سوگواره ملی و مسابقه بین المللی از سی ام آبان به ۱۵ آذر تمدید شد.

او افزود: این مسابقه و سوگواره در موضوع‌های آئین‌ها و نماد‌های عاشورایی از جمله آئین‌های عزاداری محرم در اقصی نقاط ایران و جهان، راهپیمایی اربعین حسینی، نماز ظهر عاشورا، امام حسین (ع) و انسانیت، امام حسین (ع) و امت اسلامی، مودت و محبت اهل بیت (ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

هنر‌های دیجیتال شامل فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای و عکس، رسانه‌های برخط شامل سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و نرم افزار‌های هوشمند و همراه، چند رسانه‌ای و بازی از بخش‌های مختلف دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم است.

دوستداران هنر و رسانه عاشورایی می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار به سایت www.MehreMoharram.ir مراجعه کنند.

در دوره قبل این سوگواره، بیش از ۱۲ هزار اثر از ایران و ۲۰ کشور جهان به دبیرخانه ارسال شده بود.

انتهای پیام/ح

مهلت ارسال آثار به سوگواره مهر محرم در سمنان از سی ام آبان به ۱۵ آذر تمدید شد

برچسب ها: محرم ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.