دبیر برگزاری همایش تجلیل از بسیجیان حوزه ۴ بسیج شهری کلانشهر اهواز از برگزاری دومین همایش تجلیل از بسیجیان، ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد خبر داد.

محمد مقامی دبیر برگزاری همایش تجلیل از بسیجیان حوزه ۴ بسیج شهری کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین همایش ائمه جماعات مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، هیئت امناء مساجد و مدیران بسیجی و بسیجی‌های نمونه حوزه مقاومت ۴ شهری برگزار شد.

او افزود: حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری کلانشهر اهواز با ۱۸ پایگاه مقاومت بسیج و ۱۸ مسجد برای دومین سال متوالی به مناسبت هفته بسیج این همایش بزرگ را برگزار می‌کند.

مقاومی با اشاره به اینکه امسال، چهلمین سال تاسیس بسیج است، اظهار داشت: هدف از تجلیل از ائمه جماعات، پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امناء مسجد که ۳ رکن اصلی بسیج محسوب می‌شوند تشویق آن‌ها است.

دبیر برگزاری همایش تجلیل از بسیجیان حوزه ۴ بسیج شهری کلانشهر اهواز تصریح کرد: همچنین از تعدادی از مدیران نمونه بسیجی که ماموریت‌های بسیج را پشتیبانی کرده اند، تقدیر بعمل آمد.

او با بیان اینکه بسیج دریایی از خدمات به هموطنان است و در طی سال ماموریت‌های مختلفی را به نیرو‌های بسیجی ابلاغ می‌شود، ادامه داد: خدمت رسانی به مردم در عرصه جنگ نرم، سخت و نیمه سخت و... از جمله این خدمات به شمار می‌رود.

به گفته محمد مقامی، سردار معین پور جانشین سپاه پاسداران حضرت ولیعصر (عج)، آیت الله حسن زاده و سایر مدیران و مسئولان استانی و محلی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.