رئیس آموزش و پرورش بافق با اشاره به نقش موثر شورای‌های دانش آموزی، گفت: شورا‌های دانش آموزی بازوان مدیران مدارس هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق در جمع نمایندگان دانش آموزی مدارس شهرستان بافق به نقش موثر شورای‌های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: شورا‌های دانش آموزی بازوی مشورتی مدیران مدارس هستند و بهترین بستر برای کسب مهارت‌های اجتماعی، خودباوری، مسئولیت پذیری، مشارکت پذیری و ارتقاء اعتماد بنفس دانش اموزان محسوب نی شوند.

او افزود: از طریق پتانسیل‌های موجود در شورای دانش آموزی استعداد‌های دانش آموزان کشف و شکوفا می‌شود و مشارکت آنان در موضوعات اجتماعی افزایش خواهد یافت.

رئیس آموزش و پرورش بافق تاکید کرد:همه امور و برنامه‌های شورای دانش آموزی باید هماهنگ با مدیر مدرسه و سنجیده باشد و راهکار اجرایی را ارائه دهد.

در ادامه نمایندگان دانش آموزی مدارس نیز ضمن بیان مشکلات و نیاز‌های مدارس خود بر توجه ویژه به امر نماز و افزایش جذابیت نمازخانه ها، همیاری در اجرای امور مدرسه، برگزاری جلسات مشورتی، تقویت ورزش در مدارس، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مدارس و برگزاری کلاس‌های تقویتی تاکید کردند.

در این نشست همچنین پیشنهاد شد که المانی با موضوع دانش آموز از سوی مسئولان شهرستان نصب شود که ایجاد پارکی با نماد‌های بومی از دیگر پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.

انتخابات پارلمان دانش‌آموزی شهرستان و مجمع مشاورین آموزش و پرورش با حضور نمایندگان دانش آموزی مدارس دخترانه و پسرانه به صورت مجزا برگزار شد که مجموعا ۲۲ نفر به پارلمان دانش آموزی شهرستان راه یافتند.

انتهای پیام/ی

شورا‌های دانش آموزی بازوان مدیران مدارس هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.